Suntem în căutarea unei persoane cu o atitudine pozitivă, responsabilă și o atenție deosebită pentru detalii. Aceasta trebuie să fie motivată să dobândească noi cunoștințe și să le aplice ulterior în cadrul activității sale. De asemenea, trebuie să aibă abilitatea de a stabili legături între diverse subiecte și activități.
Abilitățile sale de comunicare sunt esențiale, inclusiv capacitatea de a comunica eficient prin telefon. Este necesară cunoașterea utilizării programelor Microsoft Word și Excel, deoarece va trebui să preiați cereri de evaluare de pe site-uri sau de la bănci și să le transmiteți clienților ofertele inițiale.
De asemenea, veți avea responsabilitatea de a redacta și înregistra contractele de evaluare pentru proiectele efectuate în colaborare cu alți colegi. Va trebui să gestionați înregistrarea proiectelor în registrul departamentului și să asigurați fluxul corect de documente și informații între clienți și colaboratori.
O parte importantă a rolului dvs. va implica încărcarea rapoartelor de evaluare pe platformele specifice ale băncilor. De asemenea, va trebui să monitorizați lucrările în curs și termenele de predare. Va trebui să pregătiți anexele pentru facturare și să le transmiteți departamentului financiar, gestionând și trimiterea facturilor către clienți și urmărind incasarea acestora. De asemenea, veți prelua și valida borderourile pentru lucrările realizate de colaboratori, asigurându-vă că facturile sunt corecte și le veți înainta departamentului financiar.
Pe lângă acestea, veți fi implicat în alte activități administrative din departamentul de evaluare.
Tipul jobului: Cu normă întreagă, Timp parțial, Temporară, Perioadă determinată
.